Selam anneler benim kız 2 ay 4 günlük bugün rotateq rotavirüs aşısı oldu normalde kolik olan bebeğimde aşı sonrası bi uyku hali oluştu. Öğlen 2 de yaptırdık aşımızı o saatten beri ancak bi kere emzirmeyi başarabildim oda zorla uyandırarak. Simdi zorluyorum utanmıyor böyle bişey yaşayan var mı 😟