Rabiamhmt canım bu dönem ek gıda dönemi mama takviyesi gerekli elbette rabbim yardımcınız olsun . Ama e bebek sayfasında geçen gün hero baby biberon maması gördüm hatta baya inceledim fiyatı 30 TL kullananlar çok memnunmuş bir çok anne diğer mamalardan buna geçiş yapmış hatta. Bir bak istersen beyaz kutu 2 numara siz kullanacaksınız. Bir de kaşık mamalarıyla destekleyebilirsiniz