Naciyeylmz https://imgyukle.com/i/kf7xmx doktora gittik pişik kremi verdi geçmedi cildiyeye gittik mantar kremi verdi oda geçirmedi ,,😔boyun kısmı geçmesi zormuş sanırım hava alması için kol altı tada koku var böle bisiler var
Brfn Naciyeylmz kullanmadığım pişik kremi kalmadi evde pişik kremi serisi var hiç biri işe yaramadı.. Sonunda Trosyd diye krem var o geçirdi hemende etkisini gösteriyor.. Bi bakın isterseniz. Geçmiş olsun
Hatice-aydnn Naciyeylmz tüp arko krem deyin birde çeşit çeşit kullandığımız pişik kremlerinin geçirmediği yara olmuş piştiği geçirdi