Security23 valla ben kendimi çok seviyorum hatta kendime aşığım🤣 yaptığım hatalarımı bile seviyorum çünkü onlari yapmadaydim ben olmazdım o hatalardan ders çıkarmayı seviyorum aynanın karşısına geçip kendimle ilgilenmeyi ayh ben çok güzelim demeyi seviyorum🤣 bilmiyorum ki hep böyleydim eşimi de biktiririm arada ben çok güzelim degilmi ben çok tatliyim degilmi falan diye🤣