1995 Kızlar bebegım 4 aylık oldu sadece mama ile beslenıyor ek gıdaya baslayan veya bişeler tattıran oldu mu bu ayda 6.ayda başlamak ıstıyorum bebegım hala cok gazlı ama veren var mı merak ettım
sibeldmr 1995 benim bebeğim de 4 aylık oldu bugün ben birşeyler veriyordum görümcem o bu veriyordu bugün kontrolde söyledim vermeli miyiz diye hayır çok erken dedi beni azarladı 🙂