Gündüzleri sütüm cok az, iki gögüsümü de emiyor hala daha istiyor, icerkende belli oluyor sütümün yetmedigi kac kere cekiyoe anca bir deda yutkunuyor🤷♀️ Gece de tam tersi gögüslerim öyle sisip doluyorlar ki rahatsiz oluyorum emiyor bi tanesini bile tam bosaltamiyoe öyle dolu düsünün. Gece-gündüz aynk saat araliklsrla emziriyorum…
bu durumda olan var mi?