Svcnvebebegi Merhaba bebegim 16 aylik. Komut alip verme hersey var. Sadece cabi isterse anne der arada o da. Komsumuz belki dil bagi vardir indan dedi. Kucukken vardi 6 aylikken kestirmistim. Dudak bagi diye birsey varmis. Ilk defa duydum. Hatta bakti aa yapışık falan dedi. Sizce normal degil mi bu. Kafam karisti benim https://imgyukle.com/i/kfw9a0
Babybloom Svcnvebebegi gayet normal her çocukta az çok olur, sizin ki çok bile değil benim iki çocuğumunda dişleri ayrık çıkacak kadar çok mesela. Sadece diş görünümünü etkiler bu bağı, ilkokulda yeni dişler çıkacağı zaman keselim dedi doktorumuz
Caglarass Svcnvebebegi Dudak bağı genelde dişlerin ayrık olmasına sebep oluyo ama yavrunuzda öyle bişey yok. Ama biraz kalın gibi geldi
Svcnvebebegi MelinayAsel29 ya her bebegin gelisimi farklidir tabi. Oyle diyince korktum acikcasi. Sormak istedim buraya.
Mavilimorcicek Normal dil bağı yok bebeğinizin her çocuk farklıdır endişe etmeyin veya takip eden çocuk doktorunuza başvurun içiniz rahat etsin