Babyisot 10 gün sonra 4 aylık olacak eli ağzında dışi mi kaşınıyor yoksa normal elini keşfettiği için mi bilmiyorum.dis olabilir mi
Morfrenk Babyisot erken daha ama sadece diş yüzünden elini emmez, şuan oral dönemde ağzıyla oynamak hoşuna gidiyor
Asel0309m Babyisot elini oraya değdir arada bi hissedersin belki ama elimi öylesinede ağzına götürüyor olabilir diş kaşıyıcı verdin mi hiç rahatlıyor mu onunla
Babyisot Morfrenk Evet biliyorum ama dişlerinin orası beyaz gibi olunca o yüzden mi elini götürüyor acaba diye düşündüm
Babyisot Asel0309m Dis kaşıyıcı vermedim ama kendim parmağımla damagini elleyince öyle duruyor Rahatlıyor gibi