Benim bebeğim gündüz uyumuyor. Sen yeni doğansın uyuman lazım değil mi? Kucağımda uyuyor yerine bırakıyorum en fazla 30 dakika sonra uyanıyor. Hadi kucağımızda uyusun tamamdır ama yerime oturunca yine uyanıyor ve ağlıyor. Memeyle kavga etmesini hiç söylemiyorum bile. Uyanık olduğu her an ve emmediği her an ağlıyor. Arada beyaz gürültü ile susuyor. Çok daraldım ya sürekli kucakta bir oyana bir bu yana. Herkes mi yaşıyor bunu bir bize mi denk geldi böyle bebe ? Anne olduğumu anlamıyorum anlamıyorum anlamıyorum….