Meliska Merhabalar kizlar kasim 10u dogdu bebegim simdi 40i nezamana cikiyor..Aralik ayının 20simi?19u mu?
TheBaby Meliska Bebeğin 40′ı çıkması diye bişey yok. Annenin 40′ı çıkıyor. Yani oda kanama ile alakalı