Busenurkrhsn üzülmeyin lütfen. Siz kademeli olarak mamayı azaltın. Süt yapan şeyler tüketin. Su, yeşillik,rezene,dereotu süt yapar. Beyaz üzüm de yapar ama mevsimi değil. Kuru üzüm ve kayısı ile komposto yapıp için. Vazgeçmeyin. Gerekirse başka doktora gidin. Ben de bebeğine 3 hafta meme+mama vermiştim. Günde 4kere 3 kere 2 kere sadece yatmadan önce derken tAmamen bıraktı sonra. Özel bir sağlık problemi yoksa pesetmeyin ve üzülmeyin