Bir ay önce sipinal sezeryan oldum karnımı hissetmiyorum uyuşuk dokununca benim değilmiş gibi geliyor karnım 🙈dikiş yerimde kemik gibi semsert bu durumlar normal mi Dr gitmem gerekir mi ameliyat sonrası 5 gün sonra muayene oldum dağa sonra gel falan demedi Dr