2 ay 13 gün önce sezeryan doğum yaptım, 10 15 gün oncesine kadar bebeğim çok ağlıyor diye sürekli kucağımda gezdiriyordum bebeğim de baya iyi kilosu, kasik ve bacağımın arası ağrıyo ayrıca belim ve karnımda da adet ağrısı gibi ağrı var hiç adet olmadım bu arada, ağır kaldırdım diye mi üşütüyor muyum geçer mi bu ağrılar