Yasanixxx 12 ay 6 günlük kızım var doğdu doğalı çok huysuz du kolik bebekti ama huysuzluk hala devam ediyor uyku düzenimiz tam olarak oturmadı çocukları böyle olanlar varmı inan ki tuvalete gidemiyorum arkamdan çok ağlıyor
mom55454 Yasanixxx evet bnmkide oyle 16 aylik olduk. Hala ayni bana cok düskün yere düşse yavasca onada aglar disari ciksam aglar istedigi biseyi eline vermezsem aglar geceleri 1 de 12 de yatar bin kez uyanir bu cocuklar niye böyleeeeee. Bizde cocuktuk ya. Annem anletir melek gibiydin der.yakinda bakirkoy ruh ve sinir hastaliklari hastanesine yaticam bu gidisle😂😂😂
Yasanixxx mom55454 çocuk olduktan sonra hiç bir aktivitem kendime zamanım kalmadı mutfağım evim dağınık bunlarda benim piskolojimi bozuyor uyutmak çok zor hayatta kendi başına uyumaz uyutmak saatlerimizi alır anlamıyorum😔
mom55454 Yasanixxx bnde oyleyim ne kdr yorulsada hareketli olsada biyere sızıp kalmaz hep ben zorla uyuturum🥺
MerveKayraTugra Bunun bende 3 yaşı var şu aralar ağladığı şey ise televizyonun sesini niye açmıyormuşuz halbuki makul bir seviye de