Meltem1991 Hlyvk ondan bndede var ama gaZ ilacımı acaba üzerinde takviye edici gıda yazıyor emin olamadım
Peekaboo Hlyvk sab simplex kullandık. 20 günlükken başladı sancılar o zaman başladık. 3.ayda bitti sancılar bıraktık. Çok memnun kaldık hiç sıkıntı yaşamadım ben rahat geçti o dönemler. Doktorum sab simplex için bitkisel demişti
Gizemisss Peekaboo keşke bitkisel olsa ama değil. İçindekiler kısmını gördünüzmü cok zararlı bir madde var maalesef
Peekaboo Gizemisss ben hiç arastirmadim doktorum bitkisel dedi o yüzden kullandık büyüdü zaten bebeğim 1,5 yaşında artık. Çok memnun kaldık hiç sancı çekmedi. Ama siz öyle diyorsanız doğrudur arastirdiginiz için. Ne varmış peki zararlı
Mlkhrn Gizemisss biz de kullanıyorduk. Hangi madde zararlı olan? Belirtirseniz ilaç içeriklerinde o var mı diye bakarım bundan sonrası için