Kızlar benim kuzum ,4 buçuk aylık kimyonlu rezene çayına başladık normalde emziriyorum su bile vermiyorum ama gece uyku kalitesi pek iyi değil ve gazlıydi devamlı gece uykumuza iyi geldi ama 100 ml suya 1 tatlı kaşığı atıyorum biberon tutmayı bilmiyo mama kaşığıyla veriyorum 10 CC felan anca iciyo siz nasıl uyguluyorsunuz ?