kubra2121 aynı şeyleri ben yaşıyordum bıdı bıdı bıdı kucağa alıştırma,işlerini yapamazsın,ileride zorluk çekersin… hiç birine kulak asmadım inadına daha çok kucağıma aldım. Kucağımda uyuttum gezdirdim. Simdi 4 aylık olduk iyiki de dinlememişim onun bana en ihtiyaci olduğu zamanlarda kucağımdan indirmemişim 😊 hiç birine kulak asma canım . Kalsın işler. İş hic bitmiyor ama bebişlerimizin o minik halleri asla geri gelmiyor.