asuman_cano benim ikizlerimde var. Kızımınkğ merkeze yakındı. Çok ciddiydi. Onun evreleri var. Evre 2 den 3 e geçtiğinde 72 saat içinde müdahale edilmesi gerekiyor. Yoksa göz kaybı oluyor. Kızımda o aşamadaydık ve taburcu olduktan 1 hafta sonra bir anda ilerleyince doktor enjeksiyon yapmazsak %50 iki gözü de kör olacak dedi. Hemen ameliyata aldı. Şuan düzeltilmiş 12 aylık. Bu 1 sene içinde sürekli takipliydik, riskli bir durum olmadı şükür. Geçen ay da son bi lazer yaptı. Ve gelişmemiş damarları da yaktı. Çünkü rop muayenesi çook ağır. Lazer de yaptıktan sonra sadece ışıkla bakıyorlar göze. Oğluma hiç bir şey yapılmadı. Sadede takipliyiz. Haziran’da tekrar gideceğiz. Büyük ihtimal ona da lazer yapacak. Yapmazsak eğer ilerde olabilecek riskleri göze almış olursunuz dedi. Rop u olan her bebeğe sanırım 1 yaşına girince lazer yapıyorlar ki risk ortadan kalksın diye. Hangi ildesiniz?