Eski9 5.5 aylık kızım var mama içiyor hep anne sütü yok ek gıdaya da yavaş yavaş başladık su veriyorum mamaya hazırladığım kaynamış soğumuş suda veriyorum ama normal damacanadan içme suyu versem sorun olur mu ? Hep böyle kaynatıp soğutup mu vermem lazım ?
Soe Eski9 ben de zaten mama için kaynatıp soğuttuğum suyu veriyorum. Bebek suları var hayatın kaynatmadan da veriliyo onlar
Gamze00777 Eski9 Ben ebebekten Bebek suyu alıyorum onu veriyorum hazır suyu kaynatıp da verebilirsin bence
Umii Eski9 ben mama icin kaynayip soguyan suyu veriyorum ama gecen gun bir cocuk doktoruna sorulan bir soruya denk geldim haZir suyu kaynatmaya gerek yok demisti ben güvenemiyorum ama kaynatip veriyorum yinede