Benim oğlumunda öyleydi sürekli çapaklanıyordu. Sanki iltihap gibi çapak akıyordu. Göz doktoru damla verdi 1 hafta kullandık ve ardından mesaj yapmamızı söyledi. Günde 4-5 kez masaj yaptık. Bir süre sonra durdu fakat ay kadar sonra yine başladı. İnternetten araştırdık masajımı yanlış yapıyorum acaba diye ardından araştırmalarım sonucu masaja devam ettik. Çok çok şükür şuan 5 aylık ve yaklaşık 1 - 1,5 aydır çapaklanma yok. Masajı devamlı yapmanızı öneririm