KereMini1 Merhaba oglum 26 aylik oldu kendi yiyip icme beceriaime sahip olacak ayda fakat yemek yerken oyun simariklik yapiyo. Bende vermiyorum kendim ywdiriyorum. Hem kendini doyurcak kadar yemiyor hemde etrafa saciyor. Bardaktakini dokuyo. Hangi besinle nasil baslamaliyim ben kendi yemesi icin? Biliyorum ben daha once vermeliydim boyle dokerek ogrenecek ama hastalik mi bilmiyorum izin veremiyorum dok. Eaine dayanamiyorum 😳😥😥😥
Mom4565 KereMini1 bırakın yesin döksün daha keyif alır öyle kendi yerken size az yiyor gelebilir fakat yediği ona yetiyor dur
Gzdzeynep KereMini1 herkes aynı sanırım dökerek yiyorlar benim kızım da öyle neredeyse bir buçuk yaşından beri kendi yiyor o kendi yerken bazen ben de kaşıkla destekliyorum ama yerler üstü başı hep yemek oluyor maalesef oyun da oynuyor hatta oynadığını anlayınca hemen masadan indiriyoruz tamam sen doydun yemek bitti diyoruz
ElmarNarmin Yani dökmeden, etrafa saçmadan nasıl öğrenmesini bekliyorsunuz ki? Geç olmadan bırakın kendi yesin. Hem ne kadar doymasına siz karar veremezsiniz, bebeğiniz verir.