Sefanur5761 6 aydır yeşil paket pure&soft kullanıyordum, paketler kahverengi oldu ve değişiklik olmuş bezlerde, 2 haftadır pişiğini düzeltemedim çocuğun sizde de böyle bi durum oldu mu ?