Merhaba kızlar 2 ay 6 günlük bebeğim var gece uyuyor güzel problem yok gündüzde iyiydi elektrikli anakucağında uyuyordu kendi kendine desteksiz bir kaç gün kayınvalideme gittik onu almadık yanımıza mecbur kucakta falan uyudu çok pişmanım gittiğime mis gibi gündüz kendi kendine takılan çocuğun düzeni bozuldu dün geldik eve iyi uyudu ama bugğn artık anakucağında durmuyor kendi kendine uyumuyor tekrar o düzene nasıl dönebilirim tecrübesi olan var mı