asiltonunmommysi İnek sütü alerjisi var diyet açıyorum bu hafta ocakta pişmiş ürünleri deniyorum. Aylardır Burger King yemedim nasıl canım istiyor peynirsiz et menü yesem nolur ya yiyen var mı ağzım sulanıyor valla düşündükçe 😂
Ozgeruya asiltonunmommysi ayy bnde burda bekleyim bende süt ürünlerini açtım yumurtadayız bnmde cnm cok çekiyor 🙂🙈
Rikaa asiltonunmommysi etinde sut proteini var patatesinde ayni sekilde, hamburger ekmeginde de var. Bence yemeyin
asiltonunmommysi minikem bebeğim çok ağlıyordu, karnı gurul guruldu kakası yapış yapıştı uzuyordu. Yüzünde isilik doluydu
minikem asiltonunmommysi ya bebeğimde alerjiler negatif çıktı. Ama 5 gündür sürekli mız mız hiçbir döküntüsü yok ama kakasında minik minik pul biber gibi şeyler var acaba alerjimiz olabilir mi
Tugce asiltonunmommysi yapmayın. Alerji açılış merdivenine sığmaz bu. Tolere edemezse ağır gelir pişman olursunuz
Zeyna_ asiltonunmommysi ben diyet yaparken burger yasaktı. Liste var ellerinde içinde Süt olan ve olmayan ürünler diye. Herseyde vardı. Ekmeğinden tavuğuna etiner kadar
asiltonunmommysi Zeyna_ merdivenin ocakta pişenler bölümündeyim ama dün canım çekti artık çikolata yedim kahvaltıda da fındık kreması sürdüm ekmeğe yedim. Şimdilik bi etkisi olmadı inşallah geçiyordur
asiltonunmommysi RuzgarMommys et yiyorum doktorum hatta et yememi söylüyor devamlı, peynir kaşar süt vs onları tüketemiyorum sadece paketli gıdalar bide
RuzgarMommys asiltonunmommysi Hmm iyimiş o zaman insallah dokunmaz bende burger king hastasiydim diyet zamani sadece kuzu eti tuketebiliyordum
Danerys asiltonunmommysi ya o bebeğinizin alerjisinin şiddetiyle alakalı. Bugün duydum süt alerjisi olan bebekler et yemeye başlarken dana yerine kuzu etiyle başlıyormuş. Siz bence doktorunuzla konuşun bunu.
1bal1badem asiltonunmommysi cnm nasıl teşhis konuldu dün tereyağı baya yedim onun 2 saat sonrasında bebeğimin vücudunda hep döküntü oldu ve gecesinde kaka sayısı arttı sonra hafif hirlama var çektiriyor um boylemi oldu
asiltonunmommysi 1bal1badem hayır canım, ben hiç yemekten kısmıyordum 1 aya yakın yüzünde isilik vs vardı gazı var zannediyordum aşırı ıkınıyordu inliyordu hiç susmadan ağlıyordu kolik sandım doktora gittik kaka tahlilinde gizli kan çıktı inek sütü kestik düzeldi