Masalimm geçmiş olsun benim oğlumda olmuştu 3-4 yaşlarında tam hatırlayamıyorum.Önce kızamık sanıldı sonra geçmeyince başka bir doktora gitmiştim. El ayak hastalığı diye ilk defa duymuştum jel vermişti antibiyotik vs almadık diye hatırlıyorum korkma Allah şifasını veriri yalnız bulaşıcı aklında bulunsun