Urazmom Merhaba hanımlar. Bebegim kolik sadece 1-2 hafta yattı. Hiç bir yırtık pırtık zedelenmesi vs. Yok Yeni beşik almam gerektiği için satıyorum. Sallanabilen beşiktir. İstege göre baş kısımları çıkarılıyor. Uyku seti +cibinlik ile beraber satıyorum