Kaşık maması vermektense kendiniz yapın bence hazır olan herşeyden mümkün olduğunca uzak tutmak lazım günü gelince zaten engel olamayacağız ne kadar geç o kadar iyi diye düşünüyorum😊
Annem bizi irmik ile beslemiş sütle karıştırıp verirmiş çokta faydalıdır ama siz gene doktorunuza sorun irmik ağır gelir mi bu ay için bilemedim tabi 3 gün kuralını unutmayın alerjisi çıkabilir