anne-11 Mommsf1 diş orda nerde çıkıcak ki damağında varmı beyaz kabartma gibi o şekilde oluyor genelde altlar çıkıyor ilk
Mommsf1 anne-11 ya ust damagında diğer tarafınfada var boyle hıc dıs cıkarmadı ama suan 2tane boyle duruyo dedım baska bseymı hastalık olur falan korktum
Alipoyrax TheBossMom Ay hala çıkmadı bugün doktor 15 ayına girdiğinde hala çıkmazsa kesi atarız oraya dedi varmı böyle bişe yaşayan 😱
Cedd Mommsf1 diş canım o. Dişin kabarıklığı. Ordan yarmıcak tabi alttan yarıcak dişi. Yarana kadar öyle görünür. (3 çocuk annesi 😉)
Dml80 Mommsf1 bebeginiz kac aylik benimki 4 bucuk aylik aynisi cikti gecenlerde dis sandim biraz oynayinca patladi kopek disi tarafindaydi o yuzden dis degildir herhalde dedim ama 1 haftadir asiri huysuzlandi 😔