Melisalaz35 olabilir belki mamanın tadını beğenmiyordur ama dediğim gibi bu aylarda red edebiliyorlar herhangi bi alerji supheniz yoksa eğer benimkide birden mama içmeyi bıraktı beni emmeye başladı megersem alerjisi varmis şimdi normal mamayi bıraktık alerjisi mamasını kaşıkla yemeye başladı yavaş yavasta biberona donuyor