Funda2735 55 gün oldu sağ göğsüm sanki yanık gibi oldu ucu daha beter oluyo düzelmiyor kapak krem yap ne varsa denedim offf
Seda__nrr Funda2735 krem sürüp göğüs pedi her emzirmeden sonra ve südyen kullanmayarak düzeldi benim bide arada sırada kantoron yağı sürdüm
Bir_prens_bir_prenses Funda2735 55 gun olmus artk hiç bisey kullanma tak göğüs pedini her emzirmeden önce sütünle nemlendir 2 güne geçicek. Havalandır bol bol
ovgu Funda2735 8-10tane ayva çekirdeğini azıcık suya koyun birkaç saat bekletin jel kıvamına gelince göğüs ucunuza sürün ben çok faydasını gördüm umarım sizde görürsünğz
Beycaamommy Funda2735 ciddi bir duruma benziyor göğüs hastalıklarına bir gözükün bence bazen kremler felan daha kötüye bile götürebilir
Seda__nrr Funda2735 lansinoh kuzum çok iyi geldi benim mememi gümüş kapak yara yapmıştı ve kesik gibiydi resmen