Oğlumun gaz sancısı var 2 ilaç kullanıyoruz ama buraya yazmanın sebebi çok fena bağırıp ağladığında cidden dayanamıyorum çok kötü oluyorum.. size de öyle oluyor mu ?? 😪
- hatta 2 şey var yaptığım.
- 1. Bir tutuş vardır onu uyguladığında direk susar çocuk (calming down crying baby)
- 2. 2. Meme veriyorum unutuyor rahatlıyor ve iyi geliyor .
- 2. Masaj yapmak zor.oluyor bazen çok kasiliyor diye onun yerine konuşup çok yakın vücudumda kalbime tutuyorum
- sizler neler yapıyorsunuz?? 🙈🍼🥺🥺