75kinalikuzu DefneMeva0411 ben kızıma kullanıyorum yaşından beri ama senin ki küçük zaten pek işe yaramıyor
DefneMeva0411 SeninAnnenBirMelektiYavrm Doktor bana yazmıştı. Ben de sadece 1 kez içtim normalde süte geçmez dedi ama o gün kızım 6 kez kaka yaptı. Daha da kullanmadım. Şimdi de kabızlığı var evde şurup var enjektörle 1-2 damla versem mi diye düşündüm ama korkuyorum da.