Kızlar kaç aylıkken bıraktınız ?
Ek gıda alıyor muydu ?
Gece mama yediriyor muydunuz yatmadan önce?
Kiloları ortalama bir değerde miydi?
Kaç günde alıştılar keserken süreç nasıl ilerledi?
Birde kesince gündüz meme verdiniz mi?
Ek gıda beslnmesinde değişim oldumu?
Bunların hepsini istiyorum🤩 eli boş olanlar uzun uzadıya yazarsa okumaktan bilgilenmek ten zevk duyarım.
Beni sorarsanız 14 aylık bir fiil emziren. Ek gıda yemeyen. Sabaha kadar koyun koyuna yattığım meme hep dışında her yarım saate bir saate bir uyanan anayım. Oğlumun kilosu az 9.5 kg. Her ay hastalandığı için kaşık reddi olmuştu ama gece kaşık mama yiyor bazen ne işse. Bende artık dayanamıyorum aşırı uykularımız bölünüyor ve gercekten aşırı zayıfladım gücüm kalmadı.