yemekseverdiyetsevmez Önlisans çocuk gelişimi mezunuyum dgsye girip özel eğitim öğretmenliğine tamamlamayı düşünüyorum ama temelim zayıf sizce yapabilir miyim evde çalışarak
Prensesimmmm1 yemekseverdiyetsevmez bende bilgisayar programcılığı okuyorum şuan şükür devlet işindeym ama DGS şansımı deneyecem yaşınızı bilmiyorum ama bence isteyince hiç birşey için geç değil
Dmt-01 yemekseverdiyetsevmez bende ziraat teknikeriyim mühendisliğe geçmek istiyorum geç kalmış sayılmazsınız başlayın yeter ben daha başlamadım çalışmaya bile😢youtube da gerçel matematik var onun videolarını izleyin hem motivasyon videolarlda çekiyo arada faydası olur
Noname21 yemekseverdiyetsevmez sınav temmuzda bende hukuk için çalışıyorum. Geç sayılmaz. 1 ayda mat konularını bitir. T7rkce zaten ses bilgisi yok.
Prensesimmmm1 yemekseverdiyetsevmez ben 30 mu gircem düşün asıl geç ben kaldım senin yaşın daha genç isteğin varsa oku tabii evlenince işler biraz zorlaşıyor ama olsun bende deneyeceğim bu yıl
yemekseverdiyetsevmez Prensesimmmm1 inşaallah canım bebekle zordur hazır bir tane iken olsun onun okul zamanı da girmeden