YadeeeeeAsel Bu mamayı kullananlar var mı gaz kabızlık problemi oluyor mu?doktor önerdi ufak boy aldık daha bugün ama kızım içmiyor öğrüyor ilk içtiği için mi yoksa devam etmicek mi ilk içip öğüren sonra devam devam var mı
Honey_mom YadeeeeeAsel ben sma optipro kullanıyorum severek içiyor ama biz 1 aylıkken falan başkadık başta aptamill içiyordu değiştirince öğürmedi tepki vermedi belkide erken başladık diye bilemedim 🙇🏻♀️bebisiniz kaç aylık şuan?
Brfn YadeeeeeAsel benim bebegimde öyleydi hatta içtiği zaman kusuyodu reflu var dediler diğer mamaları denedik bebelak vs. Yine aynı kusmaya öğürmeye devam etti. En sonunda keçi sütlü mama aldık Golden Goat ve ne kusma ne gaz ne de öğürme hiç biri kalmadi..
bal_kizin_annesii YadeeeeeAsel ilk önce sma optipro ile başladık doktorumuz yazmıştı eşim yanlışlıkla sma comfort aldı 2 kutu bitirdik herhangi bir problem yaşamadık şimdi tekrar optipro geçtim tavsiye derim güzel de kilo aldırıyor comfort mama zaten çok gazlı bebekler için
Zafsim0801 Honey_mom merhabalar bende sizin kullandiginiz nasıl bebeğim 8aylik fakat hipp combiotic kullaniyorum artı ek gıda fakat mama doyurmuyo gibi geliyo kabızlık durumu olurmu acaba 8aydir hipp kulla iyoruz değiştirsem
YadeeeeeAsel bal_kizin_annesii benimki damlada kullanıyor gazı yüzünden sanırım ondan verdi doktor çok bişey farkediyor mu acaba
sedaozan YadeeeeeAsel sma comfort mama aslında gazı azaltmak için yapılan bir mama bizde o yüzden kullanıyoruz ama tabi etkileri bebekten bebeğe değişiklik gösterebilir
Nisan12 YadeeeeeAsel biz 8 ay 3 günlüğüz doğduğundan beri sma comfort kullanıyoruz hiç bir sorunumuz olmadı
Honey_mom Zafsim0801 ya ben çok memnunum sma optiprodan ama tabi her bebek bir değil diyorlar biz MaşAllah kabızlık falan yaşamadık hiç çok şükür doyuyorda ancak deneyerek anlarsın canım ya şimdi bilemeyiz küçük paketinden alıp dene istersen canım bi
YadeeeeeAsel Honey_mom sabahtan beri deniyorum asla içmiyor ağzında tutup süzdürüyo yarın doktoru arıcam artık
Skylifee006 YadeeeeeAsel karanlık bi odada emzirir pozisyonda kucağınıza alın ve biberonu verin sanki emzirir gibi olunca alıyor bizimkide tabi kullandığın biberonda önemli biz lansinoh kullanıyoruz. Meme reddide yaşamadım gece bir mama veriyorum onun dışında emziriyorum.
Nilya88 YadeeeeeAsel soğuk veriyor olabilir misiniz yeni mi mama vermeye başladınız bilmiyorum ama hani yeni basladiysaniz belki sıcaklığını ayarlayanamissinizdir bende geçen gün AVM deydim sıcak suyum sogumustu galiba yaptım içmedi ordan anladım
YadeeeeeAsel Nilya88 ılık veriyorum canım yeni vermeye başladım ama ya tadını beğenmedi ya da içmicek anlamadım
bal_kizin_annesii Nilya88 Yaptığım mama eğer kalıyorsa peteğin üzerine koyuyorum o ılıklığını korumuş oluyor Tabi bir saat içinde vermek şartıyla
YadeeeeeAsel Skylifee006 deneyim bi dediğinizi gecede yapıp vericem uykusunda bile içmezse sıkıntı vardır zaten dimi. Philips avent bizim arada sütümü sağıp onunla veriyordum içiyordu ama mamayı asla istemedi bende anlamadım ilk defa bugün başladık zaten enfeksiyon ve bronşit yüzünden