Oğlum 4 ay 11 günlük iki haftadır o kadar mızmız ki sürekli kucakta durmak istiyor koyuyorum 5 dk oyablansa iyi diyorum ağlıyor keyifsiz huzursuz karnını doyuruyorum yine aynı beslenmemizde az az sık sıka dönüştü bu aylarda normal mi uyurken inliyor diş mi acaba? Uyutuyorum hop 15 dk sonra saatlerce uyumuş gibi kalkıyor bi el atın nedir bu durum?