Kızlar merhaba ben Yeni doğum yaptım bebeğim 16 günlük oldu doktorlar dahil herkez bu zamanlarda çok sık emzirmem gerektiğini söylüyor en geç 2 saate bir bende bu yüzden kızım uyurken bile uyandırıp emziriyorum sürekli gerçi kendisini de memeye çok düşkün zaten devamlı kendisi kalkıyor zaten ama bazen derin uykuya daliyo bıraksam 3 5 saat uyuycak yani bende kaldırıp emziriyoeum memede geri uyuyor zaten ama sanırım kendime takıntı yaptım bunu bu aman saati gecicek diye uyku bile uyumaya korkuyorum bu ne kadar böyle devam eder 40 çıkana kadar falab mı acaba tavsiyeleriniz var mı ?