Hamileyken hep derdim ki doğgum yapinca bi kahve sigara keyfii yapacagim bebesini uyutmus anne evi temiz mutlu makyjliii bakimli kahvesini iciien sigarasini iceneskş günkerdelii gibi diye cok hayalini kurmustum ama bebegime bakinca icesimngelniyor ama cokta canım istiyore napicam yaaaa 36 gunluk anayim inan ne keyfi bas agrısından patlıyorum 😔😔😔 ve be sigarasi kahve bile icmedimm daha hiç 😭😓nasil yapıyosunuz anneleer