babyandmom1 çok geçmiş olsun ben geçirdim kızıma ben baktım ama 23 aylık tı büyüktğ oda geçirdi heralde test yaptrmadım tat koku gittyse 5. Günnünde olmalısınız kovtin maskeliydim bu süreçte ilaçlarımı kullandm ama getirdiklerini değil antibiyotk ve grip ilacı ama siz doktorunuza danışın sizin ki çok küçük bende emZiryrm ama onunla beslenmiyor bol bol c vitamini d vitamini alın takviye kızınız için bişe kullanmanıza gerek yok ateşi olursa calpol başka şansınız yok ama öksürüğü artarsa doktorunuza danışarak şurup vereblrsinz belki geçmiş olsun