Serenefl Merhabalar böyle bir durum yaşayan var mı???? 5 ay önce sezeryan doğum yaptım doktorlar bu konuda ne diyorlar bilgilendirir misiniz doktora yarın gideceğiz ???
yazinannesi21 Serenefl Doktorum bana özellikle ilk muayenede 2 yık hamile kalma dedi. Dikişler ancak iyileşiyormuş sanırım. Ama çok var 4-5 aylıkken hamile kalan
elif_2021 Serenefl üzülme canım nasip senin için zor bir süreç ama olmuş artır Allah sağlık sabır versin canını sıkma🥰
Necla123 Serenefl bnm kuzenim 5.ayda hamile kalmışTı çok şükür 40 gün önce doğum yaptı sıkıntı yaşamadı
Ggercn Ne güzel bir arada büyüyecekler 😊 afedersin kıçıma güvensem bende peşine yaparım ama 1 taneye zor bakıyorum benimki de 5 aylık işe başlayacağım bide . Allah yardımcın olsun