Kızlar daha önce post açmıştım. Nutrikonfor piyasadan kaldırılmış. Bebelac gold da kalkıyor diye. Markette dün son 1 kutu buldum. Görevliye sorduk artık oda gelmeyecekmiş. Zaten bebelac tan yetkili aramıştı görüşmüştüm. Bu mamaların kıymeti bilinmedi dedi bayan. Nutrikonfor üretilmeyecek ama gold için bişey sormamıştım. Yokluktan gold almak için uğraşınca fark ettim. Kullanan anneler gördüğünüz gold mamayı alın devamı yok. Hepimizi mağdur ettiler. Nutrikonforu amozon dan buldum. Elde kalanları 58₺ yerine 90₺ ye satıyorlar. Ordada tükendi. İnternetten de gold olanı güvendiğiniz yerden yakaladığınızı alın bebeğiniz başka mama tüketmekte zorlanıyorsa. İnternette bununla ilgili tek bir uyarı yok hiç boşuna araştırmayın.