Bu yöntem ile bebeğine uyku eğitimi veren var mı? Şu an memleketteyim ve kızım 4 buçuk aylık.10 gün sonra evime döneceğim ve uyku eğitimine başlamak istiyorum.Zaten o zaman 5 aylık olmuş olacak inşallah.Uykusuzda kalsam,başımda çatlasa yapacağım çünkü artık çok yoruldum.Ayağımda da durmuyor,kucagımdada hiç bir şekilde ve krize giriyor çocuk.Uykusu geldiği zaman bize ölüm gibi.Var mı bebeği böyle krize giren.Ve bu yöntemle bebeğine eğitim veren.Çok ağlayıp krize giriyor mu bebeğiniz.Detaylı bir anlatın.