Gizemisss o kadar damla bitki çayı vs denedim sadece relactaz iyi gelmişti ama pahakıydı ve çabuk bitiyordu bende günde emzirmeden önce bir kere bazen iki kere veriyordum emzirmeden önce. 6 damla veriyordum kilosuna göre ver vs demişlerdi ben 6 damla yeterli görmüştüm biraz idare etmişti en azından bitince de zaten almamıştım bidaha yavaş yavaş alışmaya başlamıştı zaten gaz çıkarmaya