Arkadaşlar sorum başlıkta aslında ama kısaca şunu sormak istiyorum oğlum 11. Ayına girdi ben hala yemeklerni içme suyu işe yapıyorum.. çeşme suyu ile yapsam birşey olur mu bilemedim ? Büyüdü ya yada ne zamana kadar içme suyu ile yapmam gerekiyor acaba ? Şimdiden teşekkür ediyorum 🌸