Kızlar merhaba birşey sormak istiyorum bebeğim 10.5 aylık geceleri uykusundan ağlayarak uyanıyor geri yatmıyor saat başı uyanıyor çok uykusu var ama uykuya da dalamiyor ayagimda sallıyorum,kucağıma alıyorum bağırarak ağlıyor hemen hemen 1 hafta dur böyle düzenli uykusu vardı ama ne yapacağımı da bilemiyorum sizlerde de böyle bi durum da olan var mı çözüm buldunuz mu ne yapsam ağlıyor oturup oyun oynuyor yanında oturup ilgilenmemi istiyor uykusunu geri nasıl düzene girdirecegim bilemiyorum 🥴😔