Prensesimlina puset kısmını atladiysan kabin yada bastım bak rahat olur beğendiğin modelin youtubede videosunu ara kullanan yada satan birileri koymuştur
Ben joie litetrax 4 kullanıyorum gzuek bı araba biraz büyük sadece birde Xiaomi muti miydi bebek arabası var onu beğeniyorum eşimi ikna etsem ondanda Alicam tek çıkınca bimenimki biraz zorluyor bizim asansör için iki merdiven çıkmak lazım yada içeri girip dolanıp yangın merdiveni açmak lazım tek olunca sıkıntı oluyo
Kendi hayatınızı gözden geçirin evinize bebek arabasıyla giderken merdiven çıkmak zorunda mısınız tek başınıza dışarı cikiyomusunuz falan gibi