37 günlük ikiz kızlarım var.
Gün içinde nasıl aktiviteler yapıyorsunuz?
Gece uykusu hariç sürekli konuşuyorum.
Yüz üstü yatırıyorum. Kafalarını tutmaya ve çevirmeye çalışıyorlar.
Diytoyun zeka kartlarını aldım. Besleyip, gaz çıkarıp, altlarını temizledikten sonra kartları gösterip konuşuyorum. Bazen hiç ilgilerini çekmeyip ağlıyorlar. Benzende 30 sn kadar bakıp qkafalarını çeviriyorlar. Erken mi acaba?