Elifim bugün bizim negatif çıktı kakada protein yokmuş ee dedim ozaman yiyebilirim. Hala bana hayır yeme bu kalıcı bişi yok demektir. Bağırsak florası düzgünken bozma dedi. Bence bazen saçmalıyolar insanı perişan etmekten başka bişi değil 😔 Ben kaka veya süt alerjisi oldunu sanmıyorum benim bebeğimde. Sadece göz kaşıntısı ve hapşuruğu var onada verceği ilaç belli. çünkü toz polen alerjisi var benim gibi. 3. Aydan sonra vericem dedi onu bekliyorum. Başkada 6. Aya kadar yeme dediği için genede yemicem süt ürünleri yumurtayı. Ek besinde azar azar denerim baktım bebeğim yiyio bişi olmuyo bende yerim. Deneme yanılma böle böle geççek canım