Lilipo bize de kaka tahlili yaptı ama ishal diye goturmustum damla verdi gerekirse kullan dedi bizde de sümük gibi oluyor ve duyduğuma gore buda bi alerji belirtisymis başkada test yapmadı tüm yollar alerjiyi gosteriyo ama ben yinede teste gore bisey demesini isterdim çünkü sütlü hicbisey yemedigim için sütüm bile azaldı bi alerji doktoruna mı gotursemki diyorum