Gudigudi valla bizde aynı durumdayız. 2 temmuz doğumlu bebeğim. Bu ara bende gündüz hep ağzında emzik ayakta sallıyorum sallamasam ağlıyor ya kucakta olacak yada ayakta sallanacak. Gün içinde ağzıma iki lokma atamıyorum bile ortalık yıkılıyor ev işini zaten boşvermiş durumdayım Allahtan eşim bu konuda çok anlayışlı 🙏🏻